Időpontkérés történhet elektronikus úton vagy telefonon.
Ügyfélfogadás:
H: 8.00-12.00 12.30-20.00
K: 8.00-12.00 12.30-20.00
Sz: 8.00-12.00 12.30-20.00
Cs: 8.00-12.00 12.30-20.00
P: 8.00-12.00 12.30-20.00
Illetékfizetésre bankkártyával, illetve az okmányirodában lévő postai kirendeltségen van lehetőség.
Az ügyintézéshez szükséges dokumentumok
A gyermek születése után az első lakcímkártyát automatikusan állítja ki és postázza a hivatal a lakóhelyre, az első kártya illetékmentes. A lakcímkártyán első címként mindig az anya lakóhelye (bejelentett állandó címe) fog szerepelni.
Lakcímváltozás esetén az új kártya kiállítása illetékmentes, az ügyintézéshez a régi lakcímkártya, kitöltött Lakcímbejelentő lap, valamint a szülő személyi igazolványa és lakcímkártyája szükséges.
A gyermek lakcímkártyájának elvesztése esetén (ha nem történt változás a lakcímben) 1000 Ft-ot kell fizetni, a postán kapható Magyar Államkincstáros csekken. Ez esetben az ügyintézéshez a befizetett csekken kívül szükséges a gyermek eredeti születési anyakönyvi kivonata, valamint a szülő személyi igazolványa és lakcímkártyája.
Ha a lakcímkártya elvesztésével egyidejűleg lakcímváltozás is történt: nem kell fizetni, az ügyintézéshez az eredeti születési anyakönyvi kivonat, a szülő személyi igazolványa, lakcímkártyája, valamint kitöltött Lakcímbejelentő lap szükséges.