Ügyfélfogadási idõ:
Hétfö: 8.00–18.00
Kedd: 8.00-12.00
Szerda: 14.00–18.00
Csütörtök: 8.00–12.0
Péntek: 8.00–11.00
Kedd: 8.00-12.00
Szerda: 14.00–18.00
Csütörtök: 8.00–12.0
Péntek: 8.00–11.00
Ügyintézéshez szükséges dokumentumok
Az első adóigazolványt automatikusan (hivatalból) állítja ki és küldi meg a szülőnek az APEH, tehát a gyermek első adókártyáját nem kell külön igényelni.
Az igazolvány elvesztését, megrongálódását az un. 10T34-es nyomtatványon kell jelezni az APEH felé, mely az APEH honlapjáról letölthető, illetve az APEH ügyfélszolgálatán lehet hozzájutni. Ez esetben 3000 forint igazgatási szolgáltatási díjat kell fizetni, az APEH által biztosított csekken, átutalással, a NAV Igazgatási szolgáltatási díj bevételi számlaszámra (10032000-01079074) vagy az ügyfélszolgálaton bankkártyával.
Adatváltozás (névváltozás) esetén szintén a fenti nyomtatványt kell kitölteni, csatolni kell a régi igazolányt, illetve a változást hitelt érdemlően tanúsító dokumentumot (születési anyakönyvi kivonatot). Ez esetben az új kártya kiállítása költségmentes.