Jelenlegi hely

A Disney bemutatja az „Ideje együtt lenni” c. varázslatos hangulatú karácsonyi trilógiája harmadik kisfilmjét

2022. november 4., Budapest: A Disney bemutatta új, varázslatos hangulatú karácsonyi reklámfilmjét. “Az ajándék” egy háromperces animációs rövidfilm, mely a történetmesélés megtartó, családi kötelékeket erősítő szerepére irányítja rá figyelmünket napjaink változó világában.

  • “Az ajándék” egy szívhez szóló történet az összetartozásról – a középpontban a korábbi részekben megismert és megszeretett családdal, melynek tagjai ezúttal a karácsonyra és egy kisbaba érkezésére készülnek
  • Az animációs reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” c. ünnepi kisfilmsorozatának harmadik, befejező része
  • A magyar változatban az A Little More c. dalt Radics Gigi adja elő
  • A reklámfilmben a rajongók rejtett üzeneteket, ún. „húsvéti tojásokat” fedezhetnek fel – ezek egy részét gyerekek készítették, együttműködésben a Disney hosszú távú jótékonysági partnerével, a súlyos betegséggel együtt élő gyerekek kívánságainak teljesítésére létrejött Make-A-Wish® nonprofit szervezettel

A KISFILM MEGTEKINTHETŐ ITT:

A reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” c. trilógiája harmadik, befejező része. Az alkotás 2022. november 2-től elérhető a Disney digitális platformjain, valamint televíziós csatornáin Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia 46 országában.

„Ideje együtt lenni” – A trilógia

A Disney első karácsonyi reklámfilmje 2020-ban került a nagyközönség elé. A „Lola” c. alkotásban a rajongók megismerkedhettek Nicole-lal és nagymamájával, Lolával, s meghatva figyelhették, amint a kislány és idős rokona kapcsolata egyre bensőségesebbé válik a generációról generációra hagyományozódó ünnepi tradícióknak köszönhetően.

A tavalyi folytatás, „Az új apa” az immár felnőtt Nicole története volt – valamint a gyermekeié, Maxé és Elláé, akik pótapaként befogadták Mike-ot az otthonukba. A történet középpontjában egy különleges mesekönyv állt, mely a közös családi olvasás varázslatába és meghitt pillanataiba engedett bepillantást a nézők számára.

A 2020-as és a 2021-es reklámfilm egyaránt 184 millió feletti megtekintést ért el világviszonylatban.

Idén a család egy újabb ünnepi időszakra készül – valamint egy kisbaba megható, a nézőkből erős érzelmeket kiváltó érkezésére!

“Az ajándék” egy gyönyörű mese a testvérek közötti kapcsolatról a második gyermek, Ella szemén keresztül. A történet egyik fő motívuma egy imádott, sötétben foszforeszkáló Mickey egér figura, mely a jelent nemcsak a múlttal, de a jövővel is összeköti, – hisz előbb tanúi lehetünk, amint Max, a legidősebb testvér a kedves állatot a húgának, Ellának adja, hogy jól tudjon aludni éjszaka, majd nem sokkal később már Ella ajándékozza a játékot újszülött testvérének, első találkozásukkor így üdvözölve őt a családban.

Sarah Fox, a Disney Consumer Products EMEA marketingért és kommunikációért felelős elnökhelyettese így nyilatkozott a világszerte nagy sikert aratott reklámfilmekről: „Az elmúlt három évben milliók ismerték meg az ’Ideje együtt lenni’ c. animációs sorozatunk kapcsolatokat építő, egymás felé forduló, emlékeket felidéző szereplőit. Egy olyan, a családi értékeket a középpontba helyező történet megalkotása volt a célunk, mely világszerte kedvező fogadtatásra talál a nézők körében. Nagyon hálásak vagyunk az ünnepi kampányunkhoz kapott támogatásért, és azt reméljük, hogy a családok és a rajongók élvezni fogják a trilógia szívmelengető, az előzményekhez méltó befejező részét.”

A reklámfilmben megjelenő termékek, köztük a Simba által gyártott sötétben világító Mickey egér figura, már megvásárolhatók a kiválasztott viszonteladóknál Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.

“Az ajándék” című reklámfilmet a Disney ‘Consumer Products, Gaming & Publishing’ divíziójának kreatív csapata fejlesztette és gyártotta Angela Affinita brand marketingért felelős kreatív igazgató vezetésével, az új-zélandi Flux Animation Studios-szal együttműködésben.

A kisfilm zenéje

Az 1996. augusztus 17-én született Radics Georginát (művésznevén Radics Gigit) többek közt A Dal c. showműsor 2013-as és 2014-es évadából ismerheti a nagyközönség, de a népszerű énekesnővel a magyar X-Faktor mentoraként is találkozhattunk a képernyőn. 

2012 februárjában Radics Gigi bejutott a Megasztár című magyar tehetségkutató hatodik évadának döntőjébe; a párbajban, ahol Rihanna és Ne-Yo "Hate That I Love You" c. dalát adta elő, Csonka Andreas volt a vetélytársa, akit sikerült legyőznie. Radics a további fordulókban is meggyőző teljesítményt nyújtott, és megnyerte a versenyt.

2013. január 10-én bejelentették, hogy Radics Gigi "Úgy fáj" c. dalával bekerült A Dal 2013 döntőjének 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2013. február 16-án, és mivel a legmagasabb pontszámot kapta a szakmai zsűritől, nem volt ráutalva a nézők szavazataira a továbbjutáshoz. A 2013. február 24-én megtartott második középdöntőben Gigi és a United nevű együttes egyaránt 42 pontot ért el; a zsűri végül közös megegyezés alapján Radics Gigi produkcióját engedte tovább, így az énekesnőnek megint csak nem volt szüksége a közönség szavazataira. A Dal 2013. március 2-án tartott döntőjében Gigi negyedikként lépett fel, és a zsűritől a második legtöbb pontot kapta, így bejutott a legjobb négy közé. A közönség szavazatai alapján végül – a "Kedvesem" c. dalt előadó ByeAlex és a "My Baby"-vel versenyző Kállay-Saunders András mögött – a harmadik helyen végzett a megmérettetésen.

2013. december 11-én bejelentették, hogy Radics Gigi – ezúttal a "Catch Me" c. angol nyelvű számmal – ismét bekerült A Dal 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2014. február 8-án; a zsűritől kapott pontszám nem volt elegendő a továbblépéshez, a nézők szavazatai azonban a középdöntőbe juttatták. A 2014. február 15-én megtartott első középdöntőben a zsűritől megint csak nem kapott elegendő pontot a továbbjutáshoz, és ezúttal a közönség szavazatai se segítettek, így nem került be a döntőbe, és kiesett a versenyből.

Gigi A Dal 2017-es évadában is elindult, és a "See it Through" c. dallal döntőbe jutott.

 

Disney Consumer Products, Games and Publishing
A Disney Consumer Products, Games and Publishing (CPGP) világszerte a családok és rajongók mindennapi életének részévé teszi a The Walt Disney Company brandjei és franchise-ai – köztük a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars és a National Geographic – varázslatát. A játékoktól a pólókig és az applikációktól a könyvekig és a videójátékokig több mint száz kiskereskedelmi kategóriában termékek és élmények sokaságát kínáló CPGP a Disney Parks, Experiences and Products egyik divíziója, melynek nevéhez a globális üzleti élet olyan ikonikus szereplői fűződnek, mint a világ legnagyobb licencelési cége, a világ egyik legnagyobb gyermekkönyv-kiadója, az interaktív játékok egyik vezető licencelési cége és a shopDisney internetes áruház.
Ideje együtt lenni
Ideje együtt lenni _02
Ideje együtt lenni _03
Ideje együtt lenni _04
Ideje együtt lenni _05
Ideje együtt lenni _06
Ideje együtt lenni _07
Ideje együtt lenni _08
Radics_Gigi_Ideje együtt lenni_09

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Reggeli őrület és egy kis segítség, hogy mindenki számára élhető legyen

Reggeli őrület és egy kis segítség, hogy mindenki számára élhető legyen

Igyekezz már, hol a cipőd, el fogunk késni, miért most jut eszedbe, hogy pisilni kell, jajj kell az úszás cucc, megőőőőrülöööök hogy minden reggel ez megy! Na tegye a szívére a kezét, akinél még nem hangzottak el ezek vagy ennél változatosabb, neaggyisten cifrább napindító mondatok. Ugyhogy ugye? Szerintem bátran és általánosan kijelenthetjük: a reggeli készülődés, és intézménybe-munkahelyre kerülés a nap egyik legstresszesebb része – minden résztvevőnek! No de, tudjuk-e hogy miért? Kis-Kovácsné Vancsa Barbi írása.
Ne vágj füvet májusban, adj teret a beporzóknak!

Ne vágj füvet májusban, adj teret a beporzóknak!

Itt a Vágatlan Május! Na ez igazán tetszeni fog a családnak, akárki is vágja a füvet nálatok! A nemzetközi kezdeményezés még 2019-ben Angliából indult, célja, hogy felhívja a beporzóbarát kertek jelentőségére a figyelmet.
Az Édesanya teremtése

Az Édesanya teremtése

Azt tudjuk, hogy 6 pár keze és 3 pár szeme van, gyógyítani is tud, de ki teremtette a könnycseppet?
Az anyák napja margójára - "Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy…"

Az anyák napja margójára - "Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy…"

Szia Anya! Visszahívla… de, persze, hogy fontos vagy… tudom, hogy ebben a hónapban még nem hívtalak, de még csak elseje van. Nem azért akarom letenni, mert már legszívesebben a temetőben tudnálak.
Ugrás az oldal tetejére