Jelenlegi hely

Tanulásmódszertani Tréning és Egyéni iskola-előkészítő, fejlesztő Program

Legyen élmény a tanulás!

A tanulásmódszertani technikákkal megkönnyítheted gyermeked számára atanulást.

A diákok sokszor nem megfelelően hatékony módszerekkel tanulnak - mivel nem ismernek ilyeneket -, ezért kevésbé sikeresek az iskolai eredményeik. A tréningen a gyermekek és szüleik olyan tanulási stratégiákkal, memorizálási technikákkal ismerkedhetnek meg, melyeket az otthoni tanulás során alkalmazhatnak.

A tanulás sokkal hatékonyabbá válik, ha mindkét agyféltekénket használjuk. A tréningen a diákok megtanulják, hogy használják szabadon a képzeletüket a tananyag elsajátításakor és ezáltal megtapasztalhatják, hogy a tanulás lehet szórakoztató és érdekes. Hatékonyabb tanulással nagyobb sikereket érhetnek el az iskolában, így pedig nem utolsó sorban nagyobb önbizalomra tehetnek szert.

A tréning elsősorban felső tagozatosoknak nyújt nagy segítséget, amikor már nagyobb mennyiségű tananyagot kell elsajátítani. De érdemes elkezdeni már alsóbb évfolyamokon is, hogy a gyermekek begyakorolják és hozzászokjanak ezeknek a módszereknek az alkalmazásához.

A tréninget követően:

  • gyermeked megtanul önállóan tanulni,
  • hosszabbtávon fog emlékezni a tananyagra,
  • gyorsabban megjegyzi a leckéket,
  • nagyobb sikereket ér el az iskolában,
  • önbizalma növekedni fog.

Kapcsolat:
Vitkai-Vörös Tímea
Tel: 30/870-2316
Email: vitkaivorostimea@gmail.com
https://www.facebook.com/kreativtanulohaz/


 

 

Deákné B. Katalin (Anya, taníts engem! - című fejlesztő könyvek szerkesztője és kiadója) által kidolgozott képességfejlesztő program a nagycsoportos korosztály számára.

A 3x8 foglalkozásból álló program a fokozatosság elve szerint a gyermekeket a játék világából a tanulás világába vezeti.

Három etapban (alapozó, gyakorló, felkészítő) a foglalkozásokon minden olyan részképesség előtérbe kerül, ami az iskolában segítséget jelenthet majd számukra. A foglalkozások célja - egy hiánypótló eszközként - kiküszöbölni azt, hogy a gyermekek az óvodából minden átmenet nélkül az iskola feladatorientált világába kerüljenek. Így megelőzhető, hogy a gyermeket kudarcélmény érje az iskolában, illetve megkísérli már az alapoknál a tanulást megszerettetni, élménnyé tenni.

A foglalkozások elsősorban az egyéni fejlesztésre adnak lehetőséget, ahol a gyermekek intellektuális, értelmi képességeit személyre szabottan lehet fejleszteni. Míg egy csoportos foglalkozáson nincs mindig lehetőség arra, hogy egyes gyermekekre kiemelten lehessen figyelni, addig itt az egyéni fejlesztésen a gyermek saját ütemében tudunk haladni. Sokkal előbb felszínre kerülhet, ha valamit nem értett meg a gyermek vagy hiányosságai vannak valamilyen részképesség terén. Ezzel a gyermekek sikerélménye és önbizalma is növelhető.

A foglalkozások 45 percesek. Az 1. foglalkozáson ingyenes a részvétel!

Kapcsolat:

Vitkai-Vörös Tímea

Tel.: 30/870-2316

Email: vitkaivorostimea@gmail.com

https://www.facebook.com/kreativtanulohaz/

 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére