Jelenlegi hely

Hogyan lett a Marázplast Kaposvár kedvenc áruháza?

Ezt a konkurencia is szeretné tudni. Adva van egy áruház, ideálisnak még a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető adottságokkal. Kezdjük ott, hogy kint van a város szélén. De tényleg durván a legszélén. Azt egyből felejtsük el, hogy beugrasz, mert útba esik. Egyáltalán nem esik útba, ide csak azok jönnek, akik ide akarnak jönni. De a többségüknek messze is van. Az "elsétálok és körülnézek" egyből kiesett, busszal elég jól megközelíthető, csak nagybevásárlásra nem kell készülni. Kevésért meg nem érdemes ilyen messzire eljönni. Marad az autó. Ami sokaknak van, de lássuk be: ez azért jelentősen szűkíti a célközönséget.

Aztán itt van az épület. Ami olyan, amilyen. Tényleg. Egy régi, a közepesnél jobban lerobbant raktárépület, annak minden adottságával. Illetve hiányosságával. Télen kimondottan hideg van, nyáron pedig durván meleg. Cserébe viszont (főleg a hátsó rész) egész évben elég sötét. Télen még sötétebb. A tavasz és az ősz viselhető. Szóval, ez így elég messze van attól a komfortszinttől, amivel manapság a hiperek kényeztetnek. Ezek után tegyük fel újra a kérdést: hogy a fenébe lett a Marázplast Kaposvár kedvenc áruháza?

A válaszhoz három helyen kell matatnunk. Az első a választék. Ami furán hangzik, a multik dömpingjével nyilván nem veheti fel a versenyt. De mégis. Valahogy sikerül olyan választékot összeállítani, ami a vásárlók többségét rabul ejti. Nyilván kapható egy csomó minden, ami bárhol máshol is. De ezek mellett újra és újra rábukkanhatsz valamire, amitől hajlamos leszel a kincses szigeten érezni magad. A Marázplast háztartási cikk szakáruházként pozícionálja magát, ami azt jelenti, hogy a friss élelmiszereken, a bútorokon és a háztartási gépeken kívül megtalálsz szinte mindent, amire a házban és a ház körül szükséged lehet. Ez több, mint 6.000 féle terméket jelent, szóval azért van miből válogatni.

A következő terület a kiszolgálás. Ami elméletileg semmi extra, olyan, amilyennek a kereskedelemnek lennie kell(ene). A gyakorlatban viszont ez egyre inkább különlegességnek számít. Ez főleg a vásárlói visszajelzésekből mérhető le, a legtöbben ezt emlegetik pozitívumként. Az óriáslépésekben növekvő forgalom pedig azt jelzi, hogy erre igény van. Fura, mert pont ez nem kerül semmibe. De nem ez az egyetlen furcsaság a világban.

A harmadik, említésre méltó terület a marketing. Csúnya szó, a kommunikáció vagy egyszerűen csak a kapcsolat jobban leírja a lényeget. Bár becsúsznak klasszikus reklámok is (egyre ritkábban), arra törekszünk, hogy a kommunikációnk a lehető legkevésbé se legyen sablonos. Ennek köszönhetően a Facebook oldalunknak szép számmal vannak olyan rajongói is, akik az életben nem fognak vásárolni tőlünk, mondjuk mert az ország másik végében laknak. De imádják a posztjainkat. Persze nincs ezzel mindenki így, de nem is célunk, hogy mindenkinek megfeleljünk. Egyféle sajátos módon vagyunk őrültek és nem arra gyúrunk, hogy mindenkit meggyőzzünk, mennyire jó ez, hanem arra, hogy megtaláljuk azokat, akiknek ez bejön. A többieket meghagyjuk a hipereknek.

 

>>> az 500 Ft értékű kuponért kattints ide <<<

 

 


7400 Kaposvár, Raktár u. 2.
www.marazplast.hu
Facebook.com/marazplast

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!