Jelenlegi hely

Szennai Fekete László Általános Iskola

Cím: 7477 Szenna, Árpád u.1.
Telefon: 82/ 584-030
E-mailvorosotto.gabor@gmail.com
Webwww.feketelaszloiskola.hu
OM azonosító: 201313

Intézményvezető: Vörös Ottó Gábor

Fenntartó: Kaposvári Tankerületi Központ

Szenna székhellyel működő körzeti beiskolázású iskolánkba Kaposvárról, és környékéről, Kaposszerdahelyről, Szilvásszentmártonból, Zselickisfaludról, Patcáról, Kaposfőről, Zselicszentpálról érkeznek tanulók. Tanulói létszám: 160 fő. Pedagógusok száma: 17 fő. Szakos ellátottság 100%-os. Az iskolában fejlesztő pedagógus, óraadó logopédus, gyógytestnevelő és pszichológus is dolgozik. Az intézmény alaptevékenysége: Alapfokú oktatási intézmény, általános műveltséget megalapozó alapfokú oktatás-nevelés 1-8. évfolyamon, sajátos nevelési igényű tanulók különleges gondozása és integrációs nevelés-, oktatás, egyéni tehetséggondozás és felzárkóztatás, kompetencia alapú oktatás, iskolaotthonos oktatás 1-4. évfolyamon.

Várunk téged, mert:
Kislétszámú osztályban több idő és figyelem jut rád. Indolkolt esetben fejlesztő foglalkozáson vehetsz részt, sok játékkal. Napköziben maradhatsz, és ott készítheted el a házi feladatodat. 3. osztálytól angol vagy német nyelvet tanulhatsz. 5. oszrálytól csoportbontásban informatikát tanulhatsz. Gondolkodást fejlesző társasjátékokat játszhatsz (Mind Lab).

További lehetőségek – az iskola egyéb szolgáltatásai:
Hagyományos ünnepeken való aktív részvétel (Mikulás, Karácsony, Farsang, Március 15. stb.).
Szakkörök: Színjátszó, Alkotó, Ököllabda, Szövés
Szennai Zöldek – kirándulások, biciklitúrák, uszoda- és szaunalátogatások
Tanulmányi- és kulturális versenyeken vehetsz részt, a felkészülésben segítséget kaphatsz tanáraidtól.
Országosan elismert művészeti iskolánk lehetőségei: néptánc, furulya, citera, brácsa, zongora, népi hegedű, népi ének, bőgő.
áborozások (Fonyódliget, erdélyi cserekapcsolat, néptánctáborok)

Az oktatás-nevelés, a szabadidős- és sporttevékenységek helyszínei:
Központi épület: 8 tanterem, szertárak étkező, tankonyha, informatika terem, rajz-biológia szaktanterem, technika szaktanterem, fejlesztő szoba, nyelvi labor, könyvtár (szülők számára is) könyvkölcsönzés (kb. 14 000 kötet) kutatómunkák, böngészés, informatikai eszközök használata
Iskola udvar: szabad játék délelőtt és délután
Kultúrház: játszóházak, kulturális rendezvények, néptáncfoglalkozások
Tornacsarnok: testnevelés órák, sportrendezvények, diáksportkör

Hozzászólások

A  Kaposvárimami 2015/16. évi „A mi iskolánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked iskoláját?” A válaszok itt olvashatók.

 

Lányom másodikos, fiam jövőre kezdi itt az elsőt. Tulajdonképpen az iskola miatt költöztünk ide Szennára. Nem bántuk meg, jó közösséget találtunk. Az iskola pedig egy Jószívű Iskola. Úgy általában az.  (nekem ez a legfontosabb).Lehet benne jól tanulni, rosszul tanulni, de emberileg mégis helyre lelni. Nem egy alternatívsuli, se nem elit- képző, de elfogadó, sokat nyújtó és odafigyelő. Lehet belőle meríteni...

 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére