Jelenlegi hely

Kaposvári Kodály Zoltán Központi Általános Iskola Kisfaludy Utcai Tagiskolája

Cím: 7400 Kaposvár, Kisfaludy utca 26/a.
Telefon: 82/ 419-828
E-mail:  kisfaludyutcaitagiskola@gmail.com
Webhttp://szerver4.kisfaludy-kvar.edu.hu/ 
OM azonosító: 033966

Intézményvezető: Agócsné Horváth Andrea

Fenntartó: Kaposvári Tankerületi Központ

Tájékoztató leendő elsősök szüleinek - Katt ide!

Iskolabemutató

A Kisfaludy Utcai Általános Iskola 1974-ben épült. Kétszintes épületében, családi házas környezetben 8 évfolyamos általános képzést nyújtó intézmény működik, 36 pedagógus neveli-oktatja 18 tanulócsoportban a 466 gyermeket. A 25 tanterem, a tornaterem, a könyvtár, a parkosított udvar és sportudvar, a konyha, az ebédlő, a kiszolgáló helyiségek és a korszerű eszközellátottság segítik a kitűzött nevelési és oktatási célok, feladatok megvalósítását.

A tantestület - gyermekközpontú gondolkodással - a humanista értékrend elfogadására, korszerű műveltséggel, ismeretekkel, biztos alapkészségekkel bíró, önképzésre képes, etikus személyiség kialakítására törekszik. A nevelés komplex folyamatában kiemelten a békevágy, a munka megbecsülése, az együttműködő készség, az empátia, a tolerancia, a sportszerűség, mint örök emberi értékek kifejlesztésére és erősítésére neveli a tanítványait. A tanórán elsődleges feladat az egyéni képességek fejlesztése differenciálással, így adott a lehetőség a tanulók számára a tehetségük kibontakoztatására, illetve a tanulási nehézségekkel küszködőknek a felzárkóztatásra.

A gyermekek magasabb óraszámban tanulják az idegen nyelveket (emelt szintű nyelvoktatás), matematikát, számítástechnikát, kiemelt a zeneoktatás és a sport. Az alsó tagozatban órarend szerinti az úszás- és a korcsolyaoktatás. Biztosított a hitoktatás, gyógytestnevelés, logopédiai foglalkozás. Eredményesek a szaktárgyi szakköreink (matematika, biológia), énekkarunk, művészeti (szövő, báb, furulya) csoportjaink, röplabdásaink.

Az iskola ebben a tanévben programjait a fizika éve és az 1456-os nándorfehérvári győzelem ünneplése jegyében szervezi. Az évfordulókat egész tanévben különböző rendezvények teszik emlékezetessé; mint a somogyi költők verseit tolmácsoló megyei versmondó verseny, városi- városkörnyéki népdalverseny, helyesírási verseny vagy a városi angol, német szépkiejtési verseny. Tovább színesítik a programot az évfolyamestek, a sokféle szabadidős vetélkedő, verseny, kirándulás, a tavaszi erdei iskola és országjáró tanulmányi kirándulások. Mindezek tovább erősítik az iskolai és osztályközösségeket is.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ugrás az oldal tetejére